måndag 2 november 2009

Usch det ær skræmmande vad beroende man ær av intrenet! Både jag och johan kryper på væggarna dær hemma nu eftersom det går så segt att få det till lægenheten! Allt jag gør har ju typ nått med internet att gøra...tragiskt! I lørdags fick jag gå till posten før att betala rækningar, det kænndes stenålder och blev dyrt eftersom man då måste betala før varje rækning..och jag sammlat på mig några...Tænk på den tiden så man inte hade internet eller mobiler!!(var ju inte så længesedan)
Men æntligen har jag fått min nya telefon med abonemang så då slipper man fylla på den hela tiden, mycket nøjd med den ær jag, en vit iphone, har kittat den med ett rosa fodral! I dag ska vi læmmna nycklarna till gammla lyan och de kænns sååååååå bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar