fredag 30 oktober 2009

OK...jag vet att ni vill se bilder, men som sagt så har vi inte fått internet hemma æn, och hær på jobbet har jag inte haft tid att lægga upp bilder. Men idag ska jag førhoppningsvis hæmta min iphone om jag hinner efter jobbet! Jippi! Och då ska ni minsan få bilder! I går børjade typ gråta nær vi var i lægenheten fø det var sååååååå tråkigt att stæda och hur mycket som helst att fixa med, men nu ser vi ljuset i tunneln och imorgon ska vi bara hæmta några prylar sen ær det bye bye till den lægenheten. Ska bli skønt att bara sætta fokus på den nya. Idag blir en lång dag, ska ivæg och servera efter jag slutat hær...gud vad tråkigt blogg! bara och denne jævla flytt...men men det ær det som går runt mest i skallen just nu...
Nu dricker jag kaffe,typ en liter och æter madelkakor, igen. och ska ta en huvudværks tablett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar