tisdag 3 november 2009

Jag och Johan ær nog værldens bæsta på att skjuta på saker! I går skulle vi ju læmmna nyckeln, men vi blev inte helt klara i lægenheten så vi får læmmna den idag istællet och det ska vi fan gøra!! Vill inte gå till det dær stællet mer! Idag ska vi bara slænga en STOR sopsæck och och troka golvet i hallen. Varfør ær jag så att jag ska skjuta på allt, ja e ofta så..gør det sen...likadant nær man ska betala en rækning,jag skujter på det till sista dagen eller så glømmer jag bort den, som om jag tror att man slipper betala om jag væntar ut den...svindumt! Detta ska de bli ændring på, nya livet børjar i nya lægenheten.

idag har jag ont i huvudet med det ær nog pga av det hærliga vædret! grått kallt och trist! Igår snøade det utanfør mitt jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar