söndag 9 januari 2011

Äntligen hemma! Fy vilken dag så här långt! Mina utslag har bara blivit värre idag, när jag vaknade i morse kunde jag knapp öppna munnen för jag var såååå svullen i hela fejjan!! Jippi perfekt tajming när det är skolstart i morgon och allt!! Har alla fall varit hos läkaren nu och fått medecin. De tog massa prover men allt var bra, så vet inte var det är!? Hoppas dessa piller hjälper så jag slipper se ut som the mask i morgon!!! Som grädde på moset hade jag visst glömt min plånbok på trikken, men nån vänlig själ hade lämnat i den. Som tur var hade jag bara hunnit spärra ett av korten. Äntligen hemma och har avnjutit ännu en underbar middag i LCHF tecken. rosa stekt biff men kokta sockerärtor, minimorötter en stor klick smör på det och bearnaisesås! Passade dessutom på att väga mig hos doktorn, och på en vecka me denna kost har jag tappat 3kg! Och jag har njutit varje tugga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar