måndag 10 januari 2011

1 day in school!

Då var det slut på ledigheten! I dag gjorde jag min första skoldag sedan jag tog studenten! Och det verkar som om detta kommer bli en mycket bra och spännade vår! Väldigt intensivt och massa plugg! Åh längtar redan tills imorgon! Har nu har varit på stan och handlat in hänglås till mitt skåp, pennor kollegieblock, måste ha en kalender också men det orkade jag inte leta eftersom jag fortfarande är sliten efter den här utlsagsgrejjen, som vi fortfarande inte vet vad den beror på. Mitt ansikte är inte lika svullet idag, men svullet, så de var ju jättekul att ta kort till skol id:t!Ser ut som om man använt phatboot. Efter skolan idag så torterade jag mig själv lite me att kolla in rean på Mulberry och hittade denna Alexa bag, mocca och i ljuvliga färger! Hade det inte varit för att jag är student nu så.. men jag var förståndig och lät den stanna i butiken! Ni som inte är studenter skynda dit då det finns massa fina ting på 50%!!! det enda som fick följa me mig hem där ifrån var ett fett som jag ska smörja in en annan väska med. Kul! Nu ska jag lägga mig en stund och vila ansikte! Dessutom lovar jag att börja ta riktiga bilder me kamera snart...dessa iphone bilder är ju för färliga... men  håll till godo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar