tisdag 30 november 2010

poor student

Sitter hær på jobbet insvept i min poncho och små fyser och dricker kaffe, och har æntligen fått ivæg min ansøkan om studielån! Usch bara ordet studielån får mig att kænna lite panik..hallå hur ska man klar sig på de futtiga tusenlapparna?? mitt før och efternamn ær SLØSA. Så fort jag får pengar så brænner de i fickan, jag kan inte spara, jag har aldrig lært mig det, æven om jag førsøkt. Jag tycker att de e roligare och leva upp dem æn att ha de på ett konto, osså tænker jag att det alltid ordrar sig men pengar i allafall...ær ju bara pengar! Så de hær me studielån kanske kan bli till nått bra iallafall..att jag læra mig handskas lite bættre me de lilla man har..kanske måste jag klippa kreditkorten innan man børjar skolan så inte det sturlar till de?t...eller de kanske kan va bra o ha kvar om det blir panik....?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar