söndag 28 november 2010

1:a Advent

I dag har jag bara varit och inte gjort någonting, sov till klockan 13, kollade repris på idol och robinson..i morgonrock, klädde på mig runt17 och vi gick till affären, blev en rask tur i snöstorm och kyla. Sen bakade vi pizza..tv-kvällen började och kollade på ännu en dålig beck-film..Har även hunnit me och kolla på lite julklappar till mig själv på ebay! Tänt alla ljus och ljustakar och druckit glögg och ätit julmarsipan..och nu ska vi nog slå på en film..som jag, som vanligt kommer att somna till, det slår aldrig fel sommar alltid efter 20 min, börjar bli som mamma. Och precis som jag brukade säga till mamma när jag bodde hem säger johan nu till mig " ingen ide att börja se film me dig, du somnar ju innan den börjat och jag får kolla själv" men vi gör ett försök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar