torsdag 8 mars 2012

Marni, Gina Tricot och annat skoj!

Denna torsdag har varit fullspäckade med roligheter. Mysig morgon med mina killar, frukost och promenad följt av shopping av Marni kollektionen för HM. Jag var lat och shoppade på nätet, vad jag köpte får ni se om några dagar. Sen lunchade jag och fina fotograf Veronica på Friday`s, sen ett mycket roligt och spännande möte på KK redaktionen, ni kommer få reda på mer om det snart. Efter det så var jag och Jon på lansering och öppning av Gina Tricots smink kollektion, även den första butiken i Norge som har den nya profilen till Gina Tricot, mycket fin butik. Smink kollektionen bjöd på mycket fina färger när det gällde nagellack, ögonskuggor, lippgloss mm. Inget är testat på djur eller inte håller otäcka saker så det låter ju väldigt bra sedan produkterna höll ett lågt pris!




Tusen takk till Gina Tricot och Mildh press, ska bli kul och prova allt detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar