tisdag 21 februari 2012

Pressvisning på Polhem i morse..

Morgonen började med härligt pressfrukost hos Polhem. Det känndes som det var vår i luften och på showroomet så var det sommar! Åh kan inte vänta till man får slänga upp vinterjackorna och mössorna på vinden! Men idag är det strålande sol och lite vår i luften, jag och Jocke har varit på långpromenad och nu blir det fika med Jonte. En rätt så härlig tisdag med andra ord..

Vem kan säga nej till denna frukost buffè!? Mmmm


Många var samlade för att spana in vårens nyheter...




 Söte Mia!

 Se här vem jag hittade bland alla kläder...

Precis innan det var dags för lottdragning stod jag och beklagade mig att jag aldrig vinner nått, men så idag vann jag denna fina mjölksteamern från Nespresso. Fast den jag fick var i gräddvit(finaste färgen) och gör sig väldigt fin hemma på köksbänken! Tack jenter! Fick även med mig massa fina skönhetsprodukter som ska bli spännande att prova, jag var täckt i goodiebags när jag gick därifrån..Tack jenter!

1 kommentar: