onsdag 18 januari 2012

Snö

Oj vilken dålig blogg detta har varit det sista dagarna! Ska bli bättre, jag har haft lite att stå i, tex sånt som att fylla år! Så nu är man ett år närmare 30, och jag känner faktiskt igen åldersnoja! Tjejmiddagen hemma blev mycket lyckad, det blev även en utgång.  Vi konstaterade att de var bättre förr! När man kommer hem vill man ju att allt ska vara som det var när man bodde hemma, annars blir det fel med nostalgin. Jocke var med mig hem och han var så duktig att åka tåg, han låg mest och sov hela tiden.
Väl tillbaka här hemma i Oslo, idag har jag träffat Kajsa, det blev en god Ceasar sallad på Emil, sen var jag inom H&M showroom och åh vad jag längtar till våren. Det kommer komma så mycket fint! Känns som jag kommer klä mig i mycket härliga pasteller och fina färger till våren. Längtar till vissa av plaggen kommer ut i butik. Men när jag ser ut genom fönstret just nu så känns våren långt borta, vi har drabbats av massa snö här i Oslo idag! Och som alltid blir det kaos i trafiken, man blir galen! Jag vill ha bar mark och tunna skor. Nu blir det kängor och en promenad med lille man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar