tisdag 8 november 2011

Craving på en taklampa!

Vanligtvis så är det ju diverse väskor, skor, smycken eller kläder som jag har cravings på. Men nu har jag blivit besatt av att vi måste ha en fin taklampa i vårt vardagsrum! Vi har så dåligt med ljus. Jag har länge varit på jakt efter den perfekta taklampan men inte hittat någon. Eller jo jag har ju hittat en, men den kostar lite mer än jag har råd med just nu, men var nära på att klicka hem den på avbetalning nyss men hejdade mig. Den skulle vara så perfekt hemma hos oss så en dag har jag bestämt att den ska hänga här. Har visat den för er förut.
Det är förstås detta mästerverk från Gino Sarfatti som jag pratar om! Vill ha nu!!

2 kommentarer:

  1. Lustigt att jag ramlade över en annons på precis en sån på blocket igår. Så där har du ett tips som sparar ganska många tusenlappar!

    SvaraRadera
  2. Åhhhh!!! tack måste jag kolla!!! 1000 takk!!

    SvaraRadera