lördag 20 augusti 2011

Kate Moss for Longchamp!

Ni som följt bloggen ett tag och ni som känner mig vet ju att Kate Moss är en av mina idoler. Eller ja idoler? säger man så nu när man är i min ålder, hmm okej nån som jag blir insiperad av och en person som jag anser är vår tids vackraste modeller! Så kan vi säga! Alla fall nu i höst kommer hennes fjärde väskkollektion för Longchamp, och jag har inte en enda av väskorna! Kanske det är nu i höst man ska slå till på en, nu när man har jobb och allt. Men egentligen så vill jag nog ha en av de väskorna som kom i de tidigare kollektionerna, vet inte vilken i ordningen men den ser ut så här...modellen heter alla fall Gloucester duffel bag.


Och så här kan vi se hur de ser hösten 2011, fina färger, reptilmönster (såklart) och matrialet är mocka och skinn.






Jag ska erkänna att jag inte är nått fan av hennes parfym kollektion men med väskorna har hon hittat rätt tycker jag. Här kan ni se lite från footshooten...tänk att få vara med på en sån!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar