onsdag 17 augusti 2011

Kvällen som försvann!

Kvällen har gått undan och jag har bara surfat bort den! Är det möjligt att man kan fastna så framför en dator, tydligen! Jag som hade massa att göra här hemma och nu orkar jag inget och det är för sent för vissa saker också. Men jag har hittat massa roliga sidor på nätet och massa intressanta saker på Amazon.com så blir en beställning inom kort, även lite från Nelly. Annars har tiden mest gått åt på olika bloggar och tidningar. Fick hem nya Elle och Costume på posten idag som jag ska lägga mig i sängen och läsa, vilket påminner mig om att jag behöver ringa och säga upp min prenumation på dem, så bra är de inte och vi får ju alla de tidningarna till jobbet så de kan jag läsa där, så kan jag lägga de pengarna på nått annat skoj, tex köpa andra magazines som det inte går att få hit på posten! Nu är det dags för kvälls dusch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar