måndag 22 augusti 2011

1 step..

Åh är nöjd med mig själv just nu! Kom precis hem från en mycket behövlig powerwalk. Det var ju ett tag sedan jag utförde någon form av träning så när jag var uppe på toppen vid Ekebergs restaurangen var det med blodsmak i munnen. Men i det hela var det en mycket fin tur med solnedgång och man märkte att än är inte sommaren slut! Nu ska man försöka hålla detta också, jag är ju som jag är med mycket annat, att allt går i perioder. Jag tror aldrig att jag kommer finna en livstil som jag kommer hålla livet ut. I vissa perioder tänker jag bara på att äta nyttigt träna osv. I andra tappar jag allt vad det heter och bryr min inte det minsta om vad jag stoppar i mig. Enda gången jag lyckas hålla något en längre period vad när jag bodde i Paris. Kanske är det för jag tycker det är så tråkigt att träna som det brister, det är liksom inte min grej. Så ska det vara nått som håller i sig får det nog bli powerwalks, det kostar ju dessutom inget! Eftersom jag känt mig själv i många år nu och haft många gymkort så vet jag att det inte är någon ide att binda upp sig ett år framöver, som man måste överallt här typ, jag är jätteduktig den första månaden sen går det liksom ut för, en förkylning och några missade pass och jag är ute...så nu tar vi detta med babysteps..powerwalks får det bli fram över...ska även försöka få med mig J.

1 kommentar:

  1. Go girl!!! Jag börjar ikväll med Gym Suedoise! Sa till jul är vi slanka och fina. -7 har jag som mal. Känns som det borde vara ganska lätt med tanke pa man startar fran noll. Kilona borde rinna av en!!! puss tuudi!

    SvaraRadera