tisdag 14 juni 2011

Semester Drömmar..

Så här i juni känns ju kvällarna så mycket längre i och med att det är så ljust. I morgon är det skola igen, borde sova men jag har fastat här, surfar runt läser bloggar, ser på gammla bilder samtidigt som jag ser på satc på tv:n. Man blir ju aldrig trött när de är ljust ute..Sitter och ser på gamla semester bilder från, Ibiza, Paris, Amsterdam..Thailand..New York och inser att jag vill så gärna ha semester!! Men denna sommar kommer det inte bli mycket av det tyvärr..jobb jobb och åter jobb står på schemat..
Jag vill bara vara ledig, så om det är att ligga och läsa en bok hos mamma och pappa i stugan eller ligga på en solstol på nån varm medelhavs terass så vill jag bara vara ledig..inte ha nått som hänger över en som man måste ta tag i, inga måsten utan bara ta dagen som den kommer..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar