tisdag 21 juni 2011

Jag hade tagit så mycket fina bilder för att visa er underbar fest jag var på igår, men är det någon annan som får se dem efter som någon stal min kamera! Väldigt irriterande! I alla fall var vi först ute vid ett underbart hus vid vattnet på Nesöya, bubbel och mat, senare på kvällen kom en buss och hämtade oss och tog oss till BAR Vulkan, mycket trevligt, förutom att min kamera försvann då. Min lilla rosa clutch låg i baren och väntade på mig, som tur var hade de inte tagit mina nycklar, Johan är i Stockholm så hade blivit svårt att komma in. Usch han har varit borta i en dag och jag saknar honom redan och känner mig ensam här hemma. Men desto roligare blir det ju när vi ses, vilket vi gör i Borlänge när det är dags för Peace & Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar