onsdag 1 juni 2011

Daily update!

Idag var det bara halv dag på Polhem, och röd dag i morgon! Ikväll ska jag på 5 års jubileum på Holzweiler Agenturer, det blir skoj! Ska trotsa min förkylning, men jag gjorde rätt i att stanna hemma igår för mår bättre idag. Tog en lite runda på stan, kollade bara in Zara och HM sen orkade jag inte mer, solen lyser och det är varmt ute, vem vill gå i massa butiker då? Alla fall så tycker jag att det är ett härligt utbud av färger och mönster överallt just nu, hittade hur mycket som helst som jag ville ha dock inte den gröna lång kjolen från Zara som jag hade på bild här nyligen, kanske man får beställa den från nätet..

Nu blir det en liten powernap.. dessa skor från Zara skulle jag vill ha.. men tycker de är lite väl dyra för ett par Zara skor..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar