fredag 1 april 2011

Försovning

Denna morgon började inte så bra för min del då jag lyckades försova mig! Förstår inte vad som hänt med mig och sömn, jag brukade ju vakna pigg som en mört kl 8 förr men nu vet jag inte vad som har hänt? Alla fall så blev jag kvar hemma, ska plugga lite innan jag går för och ta bussen till Göteborg. Tror vi skulle ha mycket egenarbete tid på skolan idag så hoppas jag inte missar för mycket. Har även packat ner lite skolböcker som jag ska läsa på bussen för att kompensera min försovning. Fick lite ångest över min försovning och att jag inte är på skolan..Vi har varit och köpt lite mys frukost på affären och ska äta, Johan lägger in ny musik åt mig som jag kan ha till resan. Ni som inte lyssnat på Filip&Fredriks podcast, gör det! jag skrattar varje morgon på vägen till skolan..älskar dem! nu plugg..sen Göteborg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar