lördag 5 mars 2011

God morgon lördag och god morgon photoshop. Skönt med sovmorgon men nu måste jag sätta ingång med lite skolgrejer, nämligen min andra portfolio uppgift. Igår fick vi tillbaka vårt förra arbete, då jag gjorde reklamen för en mulitvitamin tablett, jag är nöjd med mitt betyg som var en 4:a. Men vet att jag kan göra bättre ifrån mig på den som jag håller på med nu, så bara att sätta igång. På denna uppgift ska vi göra ett skyltfönster. Göra en uppdragsbeskrivelse, målgrupp,kedjans profil, årstid, kollektion och såklart visa upp hur skyltfönstret  kommer att se ut, + en moodboard som stämmer överens med skyltningen och butikens profil. Jag har valt att göra en skyltning för JIL SANDER. Jag älskar ju deras kollektion denna vår/sommar, så det kommer bli en enkel skyltning me massa färg! Ni får se när de klart...det ska va hos läraren på onsdag kl 9.30...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar