onsdag 9 februari 2011

De är mycket nu..inlämingsuppgifter, läxor prov och protfolio! Jippi! Kommer blir skönt me sportlov snart! Haha och jag har gått i skolan i en månad! Men jag är inte van att ha så här många "måsten" om dagarna så för mig har det varit en väldig omställing. Men åhh vad jag gillar det! Kul att vakna om morgonen och man verkligen känner att man får ut nått av dagen,  inte bara går till ett jobb, som man kan inte gillar eller trivs på! För mig är detta nått nytt..ok att jag har trivits på mina jobb, men man har ju alltid bara tänkt att det var tillfälligt att man jobbade där, i väntan på vad som skulle komma härnäst, bara ett ställe man gick till för och få pengar, inget som man kunde tänka sig och viga sitt liv åt..
Därför finns nu en känsla av välbehag i kroppen när man känner att man är på väg i den riktning som man strävar åt.. Nog om det, idag har vi haft färganalys, hur man ska sätta i hopp en garderob. Vi började med att finna ut vilka färger vi själva är lagda av och passar i. Här är min lilla moodboard på de färger som framhäver mig och som jag bör ha i min garderob. Ska erkänna att det är inte så den se ut idag..jag har kläder i alla dess former och färger, så med hjälp av denna kan jag nu undvika massa felköp som ändå bara blir hängandes i garderoben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar