onsdag 19 januari 2011

Ojoj vad glad jag blev idag. Före jul blev jag utsatt för ett bedrägeri på ebay,,eller vad man ska kalla det..Alla fall jag köpte en väska för en stor summa pengar och när jag äntligen fick hem den så visade det sig vara en riktig härlig thaikopia..Men jag anmälde fallet till ebay och det var några turer fram och tillbaka men i nu har jag alltså fått igen mina pengar! Jippi! En liten varning till er att inte köpa för dyra saker på nätet, särskilt inte när det är från privat personer. Man vet aldrig vad man får.. kvitton är lätta att fejka..eller bara ta en bild på, likaså på saken som säljs men att man sedan skickar iväg nått helt annat!  Så se upp! en lätt regel kan ju vara.. verkar något va för bra och billigt för att va sant!? Då är det ofta det..

Idag var jag och fikade med en gammal go kollega- Kristina! Det var mysigt och vi hade massa o prata om sen sist. Nu får vi styra upp en träff snart igen!? Annars har jag som vanligt pluggat och pluggat...men jag klar inte för det är så himla skoj! Känner att jag lär mig nått nytt för varje mening jag skriver..vi får bara hoppas att det fastnar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar