tisdag 4 januari 2011

I´m back on track...

Hej på er mina kära vänner... ojoj villken bloggtorka de varit här! Men nu är jag igång igen och förhoppingsvis kommer jag ha lite roligare saker att skriva om. Tillbaka i Oslo efter en härlig jul hemma i Värmland. Mat och dryck  har dominerat jul och nyår helgen så nu är det det nya livet som gäller. Här hemma har vi( j också men han vet det inte..han bara äter de som lagas =) ) nu börjat gå på LCHF, har bara hållt på i några dagar men känner mig taggad som aldrig förr! Just nu har jag bakat ett lchf bröd som är inne i ugnen, det är det första som jag bakar på 100 år! Jag gillar ju inte att baka..men nu har jag gett mig fan på denna grej så..Jag har ju en veckas ledigt nu innan min skola börjar så då passar man ju på att pyssla lite här hemma. Så 2011 nu är vi redo på ett nytt och underbart år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar