söndag 16 januari 2011



Idag har jag blivit väckt av sång och denna trevliga frukostbricka! Jag har även blivit ett år äldre! Vilket inte känns alls. Jag har faktisk ingen åldersnoja. När man träffar nya människor är ju inte åldern det första man frågar om, utan först skapar man ju ett intryck av personen. Ofta kan man bli förvånad av vad ung/gammal personen är. Det är ju mer personlighet och sätt som spelar roll än en siffra. Jag trivs i min ålder och känner mig inte gammal trots att jag blir 28 idag!

Igår jobbade jag ju på dizze villket var ett helevet för min del, bara sura gäster och mycket som gick lite galet..jag bara ville hem hela kvällen! Usch.. tänk om man bara för en dag fick säga precis fick säga vad man tänkte till gästerna! Som Mona och Ansi i Mia & Klara! Att slippa o ta massa skit, jag fattar inte hur folk kan bete sig, att folk tror att de kan säga vad som helst till en person som är på sin arbetsplast som bara gör sitt jobb, har de massa agrition de måste ta ut på nån som de vet inte säger emot??...att folk inte kan bete sig när de lämnar sina hem..vissa borde inte ens gå ut och äta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar