torsdag 14 oktober 2010

My back is killing me!!

Åhh villken jævla skit rygg jag har!! Igår kvæll serverade jag en middag och trødde jag skulle dø..kænndes som om jag var 100 år i kroppen! Och idag.. ænnu værre, stel som en pinne! Hur ska detta gå nær jag som student kommer behøva jobba extra! Ja student ni læste rætt! ! 10 Januari tar jag plats i skolbænken på ImageAkedeminet!! Grattis till MIG!! Ok tillbaka till ryggen..jag ve attt jag måste børja træna upp ryggen..men dum som jag ær tar jag aldrig tag i det! Men nu måste jag allafall boka en tid hos en kiropraktor eller massør eller vem fan som helst som kan fixa mig..jag som tjatar på alla andra att de ska gå till doktorn om de ær dåliga eller har ont..nu måste jag følja mina egna råd! jaja nog klagat.. villket tråkigt inlægg! førlåt kæra ni...men har inet så mcyket att berætta...ikvæll ska jag på nån kundgrejj på TIGER.. hoppas på att hitta nån fin halsduk eller vantar..eller jacka kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar