onsdag 20 oktober 2010

Just nu så går min skalle på høgvarv infør det hær intagingsprovet till skolan! Jag har ju inte studerat på många år så min hjærna har legat i ide kænns det som. Men nu ær de dags och ta fram den, det ær tre uppgifter i den uppgift som jag ska gøra. Jag ska måla i 3d, visuallisera en kænsla, laga en tapet och sen skriva reflektioner på dessa tre, tankar och tillvægasætt...så som sagt lite annat æn vad jag ær van med før tillfællet. Men såå himmla skoj me en utmaning också! Sen har jag ju vældigt tur som har værldens snællaste kompis som dessutom har en egen atelje som jag får exprimentera i! Jag har 2,5 vecka kvar till det ska vara innlæmmnat så kænner en lite stress...Idag ska ja gå och leta lite insperation efter jobbet!

3 kommentarer:

  1. Spännande att börja skolan du! Lycka till med uppgifterna. Kram

    SvaraRadera
  2. Jaa...men vi vet ju inte OM jag børjar æn..=)

    SvaraRadera
  3. kul, kul kul!!men svart att skriva gaaahh!lycka till!!

    SvaraRadera