onsdag 20 oktober 2010

Ikväll har vi varit barnvakt åt Arvid! Gladare unge får man leta efter! Som vi har jagtas och busat..ätit..och efter några timmar somnade han hos mig i fotöljen..så mysigt. Och vad rogivande det är är med barn, man liksom släpper allt annat man tänker på och bara leker o lever i nuet..som om det inte fanns några bekymmer..

Vill även tipsa er som bor i Oslo om en underbart mysig butik som ligger inne i House of Oslo. Fattar inte hur jag har kunnat missa den? Inrediningsprylar och kläder, kroppsvård..böcker, massa fina och underbara saker! Milla heter den och jag längtar tills jag får lön så jag kan gå dit igen!



2 kommentarer:

  1. jaaa de är från underbara Kartell design Philippe Starck och jag har velt haft dem i 100 år typ..men snart så hoppas jag de får pryda min byrå =)

    SvaraRadera