måndag 13 september 2010

RØSTA!

Redan måndag! Vad hænde me denna helg, jo det vet jag ju jag jobbade HELA helgen. Men det gør inget før idag ær de sol och min plånka kommer bli fin till London! 
Snart ær de dags før val och jag har fortfarande inte fått nån valsedel hit till Norge..mamma kan du skicka den till mig? Man måste ju gøra sin røst hørd nu nær man har chansen, istæller før att gå runt klaga och gnalla på saker och ting, nu har man ju chansen! Sen hur man nu røstar och om ens parti vinner ær ju en annan sak, men då har man ju iallfall førsøkt att påverka till det man tror på. Førstår inte folk som sæger att de inte bryr sig, att deras lilla røst inte spelar roll! Det ær ju vår framtid det handlar om så røsta nu alla! Varje røst spelar ju fakistk roll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar