måndag 30 augusti 2010

Många säger ju nu när semestern är slut och man har kommit igång med jobb och allt, hösten är här, att de är så skönt att "komma in i rutinerna " igen. Jag fattar det inte helt?? Jag tycker rutiner är jättetråkigt, samma sak varje dag, varje kväll...eller vad menas med det?  Jag vill hellre att varje ny dag inte ska va den andra lik, även nu om det är rätt lika, jag brukar varva med att ta bussen istället för t-banan  bar för att så tråkigt att åka samma sträcka varje dag.  Jag vill inte planera så mycket utan bara göra de jag har lust med just nu! Finns det nått bättre än när man bara e ledig och inte har några planer? Bara göra det som faller en in? Denna höst tänker jag göra så mycket som möjligt för att inte falla in i gamla rutiner..den där tiden kommer väll ändå att komma då man blir vuxen och har barn och allt....men än är jag inte där..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar