tisdag 27 juli 2010

Underbara sommar!

Åhh villken underbar semster jag har just nu! Tur me allt..vädret är toppen, allafall på de jag plaster jag lyckats vara vid rätta tidpunkter. Har spenderat några mysiga dagar hos Kajsa i Strörmstad, räkor,makrillfiske,sol,bad och fest! Underbart...nu är jag hemma i Värmlnad där jag bor i våra stuga, mamma o pappa är nere i Skåne så jag och Tove har myst runt här. Toppenväder idag så massa bad och pressat i solen. I går plockade vi litervis me kantareller så det blev goda kvällsmackor framför brasan efter kvällsdoppet! Så so far so good..kan ju bara bli bättre då Johan kommer till mig i morgon, Stockholm till helgen och Barcelona till veckan! Jag äslkar min semster och njuter varenda minut..så skönt att koppla av!! Bidler kommer men här ute i stugan tar det 100 år..så kommer när jag är på en bättre uppkoppling! Vad har ni för er i sommar??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar