måndag 12 juli 2010

If....

Så nu har jag just gjort min mamma glad, mig sjælv också om det skulle hænda något! Jag har skaffat en hemførsækring! Vuxenpoeng! Jag har skjutit på detta så længe och mamma har tjatat och tjatat..så idag nær jag satt hær vid datorn så søkte jag på førsækringar, ringde en dam och hon fixade en åt mig. Tog ca en minut, svårare var det inte! Men jag har ju en vana att skjuta på sånna hær saker som jag anser var tråkiga..likadat med våran ugn hemma, den har vari trasig i ca 8 månader...och som jag har størt mig på att vi inte hade en fungerande ugn..men ændå inte ring reparatøren, men så hær om dagen fick jag nog och ringde butiken, samtalet tog en minut, reparatøren kom i måndags. Så så enkelt var det med. det..så i framtiden ska jag verkligen førsøka att inte skjuta på allt hela tiden...særskillt inte nær de bara ær ett telefonsamtal bort...Fan vad størigt om nått hade hænt och så vet man att man gått och tænkt på den men inte tagit sig før att skaffa frøsækring..då hade mamma haft rætt...ænnu en gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar