lördag 12 juni 2010

Så då var man typ nyvaken då..har pratat i telefon me tove och vi har gått igenom vad som hände på våra jobb igår osv..det gick bra, men massa springade fram och tillbaka så idag känns ben och fötter vill jag lova er..usch jaghar nog tagit på mig alldeless för många extra pass till veckan..men vad fan..pengar på sommaren går ju åt som smör i solskent! Eller vad säger ni?


Det blåser väldigt ute och är inte allför lockande att gå ut, villket passar bra eftersom jag sitter och myser i soffan med frukost, som var lite äcklig, kaffe som jag fick brygga genom toapapper eftersom filtrena var slut...och pizzarester från Johans pizzaafton igår...usch!! Tror jag ska en promenad hem till Tove...om jag orkar..

1 kommentar:

  1. haha det lat inte som nagon vidare frukost det!

    SvaraRadera