tisdag 13 april 2010











Så dær nu har jag gjort sommar schemat till jobbet! Jag ska ha semester i juli och augusti + några dagar i maj då jag åker till Hanna! Sen sparar ja nån vecka om man vill gøra nått i høst! Gud vad jag vill ha sommar nu!! Annars e det lungt på jobbet..sitter hær och sufrar runt, tittar på inredning och kommer fram till att jag måste fixa till det hemma hos oss..jag trivs bra men det skulle kunna va så mycket snyggare...men då kostar det ju en massa så klart..før jag vill inte att min lægehet ska se ut som en ikea-katalog sida..Snygggt och persolingt och gærna spegla lite villka som bor dær..Har hittat fina prylar på ebay, men då kostar ju frakten hur mycket som helst før att få hem det! Jag HATAR pengar!!

Brottom imorse så nu ska jag slænga på mig lite smik ,ska på møte kl 14.00'!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar