onsdag 31 mars 2010

But Whyyyy!!???


Varför är det alltid så att när man ska göra nått, typ fest, besöka nån, åka någonstans som sagt " göra nått" så ser man ut som fan, får finnar, dåliga hårdagar, svullen osv..ok vi ska bara till Sundsvall men ändå. Jag som inte brukar ha finnar utan är vanligtvis nöjd med min hy har fått 3 !! stora finnar mitt i ansiktet!Fan! Dessutom ser mitt hår inte bra ut 1 e ju denna lugg! 2 färgen som jag tröttnat på men som jag ska ta tag i nu, har köpt toning som ska få sitta i medans jag tittar ett avsnitt av Dexter. Kommer ni ihåg den där filmen Mitt stora feta grekiska bröllop? Pappan i filmen säger att man ska ta fösterputs på finnen så är den puts väck! Det har jag gjort nu och hoppas att de funkar!

3 kommentarer:

  1. hahaha jag sitter med tandkräm i halva ansiktet för min hy har fan fått spel med! Säg till om fönsterputsen funkar och ha en toppenpåsk i S-vall! Puss

    SvaraRadera
  2. Cornelia jag tycker du passar så himla bra i lugg, så njut av den =) Det är inte alla som passar i lugg, men du gör!:)
    Kramis Emmeline

    SvaraRadera
  3. Heheh tack söta du! ok ska försöka njuta mer av den!=)

    SvaraRadera