tisdag 16 februari 2010

Bad hair day


Åh jag måste verklgen gøra nått drastiskt med mitt når nu! Det ær vældigt långt och bara hænger och jag ser inte klok ut! Pratade med frisøren om att gøra det røtt, men minst 2000 trodde han, och det ær bara færgen,!! Jag måste ju klippas också..nej fy så kul tycker jag inte att det ær med hår att jag lægger SÅ mycket! Ær det nån som har tips på bra frisøer(som inte kostar som en resa till paris) eller nån som ær och vill tjæna extra pengar?! Hør av er! Såg denna bilden på Nicole nu, då blev jag sugen på lugg...men som alltid nær jag har klippt lugg så ångrar jag ju mig efter førsta tvætten då jag inser att jag aldrig får den lika fin som frisøren fick den..Sen tar det en evighet att spara ut den igen....men nu blev jag sugen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar