onsdag 6 januari 2010

Vinterland

Alltså denna kyla, jag hatar den!! Hatar att se ut som en tomte varje gång man ska gå utanfør dørren. Før det gør jag..men jag orkar inte bry min om min look nær det ær så hær jævla kallt! Just nu anvæder jag johans varma klæder før mina ær før kalla, korta eller før fula! Varfør, æn engång frågar jag mig?? varfør bor man hær?? Nu vill jag ha sommar..vår.. eller åtminstonde 15 grader varmare! Vi trippa runt i sommar klænningar och fina skor..hærliga sommar kvæller med en tunn jacka...och kunna va fin i håret! Åhh vad jag vill ha lite værme...SLippa møssa!

Imorse nær jag satt i bilen till jobbet så møtte jag ett antal cyklister!!!! Hur fan kan man vilja cykla frivilligt i denna kyla! Kl 6 på morgonen ær det før mig oførståligt! det finns buss, t-bana spårvagn..men endå tar man cykel i -30???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar