onsdag 13 januari 2010

RevitaLash


Är det nån av er som har provat detta? Det är en ögonfrans näring som ska göra din öginfransar tjockare och längre! I USA var det först och främst framställt för cancerpatienter men funkade så bra att den nu även sälja för alla. Det Tar ca 4-6 veckor att se ett resultat och jag är mycket sugen på att prova detta, har ju länge tänkt på extiensions på ögonfransarna men detta vekar ju enklare! Jag ska nog beställa hem en..och som med allt annat jag beställer gör jag det från usa få att få det så billigt som möjligt! Den kostar runt 1300 här hemma i norden men jag är övertygad om att man hittar den billigare i usa..

2 kommentarer:

  1. Cornelia:: jag vet inte om jag är den eviga pesimisten. Men jag tror INTE det funkar. Men du kan ju va försöksperson på den så som jag är på tandblekning..så kan vi byta sen.. Pöss min sköna

    SvaraRadera
  2. jaa prova prova! bra med forsokspersoner :)

    SvaraRadera