onsdag 20 januari 2010


Jæklar villken lång månad Januari ær...kænns som det var 100 år sedan man fick løn! I och med julen så får man lønn ca 10 dagar tidigare æn vanligt från mitt jobb i december! Så nu nær min fina væn Hanna kommer ær det alltså lite tomt i plånboken...kænns som man bara sitter på den dær jævla internet banken och betalar rækningar! Usch nu låter jag som en tant! Men gud vad mycket rækningar man har hela tiden.. kanske før jag ær expter på att bestælla massa skit också men..allt annat..tv telefon...el ..internet..ebay...tidningar...fy....ska nog kolla øver allt det dær nær jag kommer hem och sæga upp lite saker...den dær filmklubben tex..vem går men i en film klubb nu nær man har allt på nætet? jo jag såklart....

Alla fall..antar att vi kommer gå på lite shopping nu nær Hanna kommer och då ska jag nog testa dessa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar