tisdag 5 januari 2010

This is me!

Hittade detta testet som jag roade mig med hær på jobbet...så lungt ær det!

Namn: Cornelia Maria Brunasso
Kallas för: Hmm...contan..
Stjärntecken: Stenbock
Höger eller vänsterhänt: Høger, men undviker skriva før jag skriver så fult!
Piercingar: nope inte længre...eller jo øronen då..
Tatueringar: en
Längd: Ønskar jag var længre , men ær 168
Skostorlek: 38
Hårfärg: Kommer knappt ihåg min riktiga færg. Just nu ær det brunt och røtt...
Fräknar: Nej
Motto: Hmm fånga dagen..?? nej usch vad tråkigt...ska tænka lite till..
Kär? Så klart..
Önskar du att du bodde någon annanstans? Kommer alltid vilja flytta tillbaka till Paris!!!!
Tycker du att du är attraktiv? Ibland så..
Dricker du? Ja..och ofta lite før mycket..champange och vin!
Röker du? Ibland..
Vilket schampo använder du? Bed Hed Brunette godess
Vilken parfym använder du? Jo Malone, Agent Provocateur och D&G the one....
Vad är du rädd för? Ormar... och att nån i min nærhet ska råka utfør något..
Gillar du att tvätta? Vem gillar att tvætta?? Men gillar køpa skjøljmedel in goda dofter..
Gillar du berg- och dalbanor? Ja!

Senaste…
Filmen du hyrde?
Oj..kommer inte ens ihåg nær jag hyrde en film..
Filmen du köpte? Benjamin button...fick den från en filmclub
Låten du hörde: Mammas gata me promoe i p3..just nu..
Låten du laddade ner? Vet inte..johan skøter det dær å mig..
Personen du ringde? Terese
Personen som ringde dig? Johan
TV-program du såg? Kungen av queens och då sommnade jag...
Person du tänkte på? Mamma..

Favorit…
Låt: Tiny Dancer elton john..go on with the show me møtey c...
Sak att göra: Sova... æt god mat på restaurang
Sport: Power walk...men kanske inte kan rækas som sport..men motoin før mig.
Dryck: Kaffe
Kläder: Snyggt och bekvæmt...just nu min juicy dress..
Film: Almost Famouse...alltid!!
Bil: Mamma o Pappas..
Serie: Seinfeld, carlifonication

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
Ja...
Gråtit över en flicka? Nej...
Ljugit för någon? Ja.. men nog bara vitaløgner..
Varit i slagsmål? Ja det har jag nog...
Blivit arresterad? Nope not yet...
Träffat någon från internet IRL? Ja..

Antal…
Gånger du varit kär?
OJ...vet inte...men inte som jag ær nu!
Gånger ditt hjärta brustit? Nej...mitt hjærta ær av sten..haha nejrå..
Hjärtan brustet på grund av dig? Hmm inte som jag vet..
Tjejer du kysst? Kanske nån kompis..
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Inte många..
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ja det var væll under min friidrottskarriær som liten..

Senaste…
Boken du läste?
Alla familjer ær psykotiska..
Personen du fick e-mail av? Mamma tror jag..
Personen du fick brev av? OJ det var længesedan.. var nog Hanna..och hon hade skickat me ett fint halsband!
Personen du fick sms av? johan
Gången hela din familj åt middag tillsammans? På jul...
Saken du köpte? Bensin
Vad har du gjort idag? Jobbat
Brukar du svära mycket? Ja tyværr...pappa klagar jæmt..
När stiger du upp på morgonen? kl 6!
Vad har du på dig? Jobbklæder...
Vad ska du göra ikväll? Inga planer..
Vad är du allergisk mot? Inget
Var har du ont? Ingenstans
Använder du hårspray? Ja ibland..
Kan du stå på händer? Japp
Håkan Hellström eller The Ark? Usch ingen av dem...
Salt eller socker? Bægge!
Gillar du ketchup? Ja tyværr anvænder det till alldeless før mycket...
Är du glad nu? Ja men lite trøtt
Var du glad igår? Næ... va lite bakis igår..
Vad dansar du till? Musik...
Stockholm är… ? Fint..
Göteborg är… ? Mysigt
Kan du sjunga? Hmm...nje fråga min vænner...
Spaghetti eller makaroner? Spaggettti...
Land du vill besöka? Vill till många stællen..tokyo..caribien..paris (ovanligt) alla stællen me sol och værme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar