söndag 10 januari 2010


Helgen har varit lugn! jag börjar bli förkyld..svintråkigt! Var och fikade me tone igår och de trevligt. Hon har firat jul i Kina så har fått höra massa om det, hon var på ett spa där man badade i en liten pool som var full med små fisk. Dessa fiskar var till för att äta bort dödahudceller från ens kropp! Hon sa att kroppen och fötterna var babylena när man klev upp! Låter spännande, det finns tydligen en ställe i Göteborg där man kan göra detta..kanske man ska prova nästa gång man är där.

Åhhh jag har Paris ångest nu! vill flytta tillbaka..har suttit och gjort det hela ännu värre med att tittat på massa längenhetsanonnser och gammla bilder. Finns så himmla mycket fint! Och dyrt!Men en dag så..då fan ska jag bo där!! Hehe...men får snart en smula av paris för Hanna kommer hit om 2 veckor!!! Åhh ska bli så skoj! Nu ska jag snyta mig och göra en kopp té..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar