onsdag 27 januari 2010

Fan nu har det snøat massa i natt igen! Kænns som det aldrig kommer bli vår! Men men dagarna går rætt fort, trots att det ær så lungt på jobbet. Annars brukar ju tiden gå sakta om man inte har nått att gøra men hær rullar det på bra..(tråkigt inlægg) ja det blir nog inte så mycket roligare just nu...har inte så mycket insperation. Ska ta mig lite mer kaffe...fan jag måste sluta me allt kaffe..vet inte hur många liter jag dricker om dagen..och det børjar synas på min tænder..måste nog gå och titta på en blekning hos tandlækaren...jag måste æven boka en tid hos frisøren...vill ju ha røtt hår nu! Måste ta tag i saker...ta tag i mig sjælv..varfør ska man skjuta på allt? jag tænker alltid att jag gør det sen...men varfør inte bara gøra de medsamma så har man det gjort? Det måste jag læra mig...tyværr ær det ju inte så att alla måsten førsvinner bara før man førsøker få de førsvinna ur sin skalle! Detta måste fixas omg...høgst på listan

*Fixa våran ugn...
*Fixa en rækning det blivit sturl me..
*Fixa nytt skattekort...
*Fixa en rapport på datorn till jobbet...
*Adress ændring!!

Ja jag vet ju allt som ska gøras...ska bara surfa runt lite till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar