måndag 25 januari 2010

Då var helgen øver och Hanna har redan læmmnat Oslo. Det gick alldeless før fort...som vanligt men mysigt hade vi! Mat, drinkar lite shopping..hemma mys var precis vad man behøvde nær man inte setts på ett tag!

Idag har jag en obehahlig kænsla ikroppen...den sitter på mina axlar och har gjort det sen i går kvæll..vill inte slæppa taget om mig..tror det kallas ångest och vet inte varfør..men den ær inte vælkommen. Jag har ingen ro i kroppen..tænker alldeless før mycket..på allt o inget om nuet och på framtiden..och inga svar finns det på nått av det som snurrar runt i min skalle..och egentligen vet jag inte vad det ær som snurrar dær heller...bara obehag! En stor jækla klump som bara ligger i magen och inte gør nått...dagar som dessa borde man inte få ha!

3 kommentarer:

  1. Härligt att ni hade det bra. Och är det så att du behöver prata av dig lite ångest är det bara du ringer vet du!
    Puss

    SvaraRadera
  2. I know that feeling...hoppas den flyger ivag fran dina axlar snart!

    SvaraRadera
  3. usch ångest som sätter sig i skelettet är en otrolig jävla skitångest. Be den dra å helvete. På ett vänligt men bestämt sätt. :)

    kram

    SvaraRadera