söndag 27 december 2009

Det finns 2 filmer som jag har sett hur många gånger som helst! Överdrivetr inte när jag säger 100! Och jag kan typ varje replik och får alltid tårar i ögonen på samma ställen i filmen. Igår såg jag den ena och i dag en den andra, ni som känner mig vet villka jag menar! För er andra så kan jag tala om att dessa filmer är; Almost Famouse och Bodyguard!! När låten tiny dancer spelas så rinner tårarna..vet inte hur många efterfester, och för fester och andra fester som jag har spelat den låter och dansat runt, runt och drömmt mig bort till 70-talets carlifoninen..Och hur många gånger har man inte velat haft kevin costner som sin egen bodyguard..då var man inte gammal vill jag lova..Dessa filmer kan jag nog se mint 100 ggr till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar