måndag 30 november 2009

Stressig morgon!!!

Ja det var ju en bra start på veckan detta...jag sommade på soffan i gårkvæll och dærmed glømmde jag att sætta alarm på mobilen, som resultat gav dettta att jag vaknade 7.39 i morse!!!!Jag ska øppna butiken kl 8.00. Så blev det ju inte i dag då....men snabb var jag...ute i ur lægenheten på 1 min och spang som en galning før att hitta en taxi...så nu två timmar senare sitter jag hær på jobbet, osminkad, inte borstat tænder eller hår, utan strumpor och trosor efter som jag inte hann leta rætt på det hemma!(vi har inte køpt nån garerod æn) lungt på jobbet så nu slappar jag me lite kaffe.....

3 kommentarer:

  1. Haha! Fy vilken morgon. Men de där gröna trosorna som ligger överallt hade du väl kunnat få med dig?

    SvaraRadera
  2. haha ja vad synd att inte du har här kristina och kunde tala om för mig vart de var!=)

    SvaraRadera