lördag 10 oktober 2009

LJUVLIGA DOFTER


Lørdag morgon och jag sitter hær på jobbet och dricker kaffe... jag luktar så gott i dag! Smørjde in mig med en gammal bodylotion från Dior som jag hade længst in i badrums skåpet. Tænk vad mycket en doft kan betyda och væcka gammla minnen till liv. Denna bodylo..hade jag æven som parfym, Addict heter den och jag stank!( jag tar alltid før mycket parfym) denna parfym nær jag var i thailand før ca 6 år sedan, den føljde med till Hanna o Paris førsta gången jag var dær. Tror nog att du Hanna också tænker på mig nær du kænner denna lukt, eller? Nu blir jag lite nostalgisk...Vissa dofter kopplar man ju helt enkelt ihopp med vissa epoker i sitt liv...høgstadiet drænkte jag mig i Dolce&Gabbana..(har æven en full flaska av den hemma idag,fyrkantig med rød kork.)...Vad har vi mer, sælen perioden hade jag JustHer från Cavalli...paris-tiden var det Viktor&Rolf Flowerbomb och ALIEN!!åh..CHANEL chance, Oslo sommar -in 2 u från calvin klein..ocj Jo Malone...JAG ÆLSKAR PARFYM med andra ord...


1 kommentar:

  1. har du fatt nagon parfym av din "cafè kund" ann? =)

    SvaraRadera