torsdag 1 oktober 2009

Bills bills bills....

Idag har jag varit duktig och betalt alla räkningar..skjuter alltid på det in i det sista och får en klump i magen.Men nu känns det skönt! Egentligen är det ju bara dumt att skjuta på det, är ju inte nått som man kommer ifrån i alla fall!!tyvärr! Men sen råkade jag hitta en räkning som jag glömt att betala, så kommer väll få betala dubbelt denna gång, var tv & internet räkningen..den brukar jag glömma..måste skärpa mig. Sen ska vi säga upp vårt elbolag eftersom vi ska flytta..ska dessutom byta till ett annat för det vi har ny e skitdyrt!!! Mycket att styra med nu! Dessutom hittade jgbju en lägenhet som var för bra för att vara sann i dag! Och det var det ju så klart också..nån som lurades! Så letandet fortsätter! missa inte fortsättingen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar