tisdag 15 september 2009

Morgon stund har guld i mun!

sitter hær på jobbet och lyssnar på p3 och æter en cookie och dricker kaffe, lungt och skønt. Solen skiner in genom fønstret och det blir nog en fin dag. Gud vad jag e glad att jag jobabr så tidiga morgnar( hur stavar man?) många skakar på huvdet nær jag sæger att jag børjar så tidigt som halv 7! MEN jag tycker det e gøtt..detta betyder ju att jag slutar så tidigt på dagen och dærmed har massa tid att gøra andra saker! Visst så klart att man blir trøtt på det ibland..men då e det ju bara att byta tid med någon..morgonen e ju så mysigt.. man går och pysslar hær och lyssnar på morgonpasset..dricker lite kaffe..pratar me kunder...gud vad mysigt det læt att jobba då!

1 kommentar:

  1. hehe vilket glidar jobb du har! du far ta ett kort pa butiken sa jag far se hur mysig den ar :)

    SvaraRadera