fredag 18 september 2009

Flytt tankar

ojoj herrgud vad jag känner mig stressad. Vi kan ju inte flytta förrän vi har en ny lägenhet..men jag känner ändå att jag vill pack och slänga massa saker. Man kan ju börjar rensa och slänga iafl..Vi har hittat några ställen som är intressanta, som tur e har jag en så bra pojkvän som inte har så många krav så jag kan välja vad vi ska ha och inte ha. Vi ska på en vising på söndag,en måndag och en tisdag. Vi kunde ha haft en nu men vi besämtde att skita i den för den var för liten.. Alla fall den på tisdag är nog liten favorit, ligger på en ö utanför stan men den finns en bro till ö så man tar sig lätt dit, tar bara ca 10 min med buss till oslo s..så det e ju bra! Åhh den är så fin me öppenspis..vi får väll se hur det går..

Nu ska jag slänga massa grejjer..jag älskar att rensa och slänga saker..särkillt nu när man ska flytta..e skönt att liksom börja om på nytt..j däremot är ju en lite sammlare så blir svårt attövertala honnom att vi inte behöver ha med oss tidingar sen 5 åt tillbaka till vårt nya liv....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar