söndag 9 augusti 2009

wedding plans

I går jobbade jag på bröllop..det var fint..95 gäster, undra hur många gäster man kommer ha på sitt eget bröllop..om man nu gifter sig någon gång? Jag e inte så mycket för det där me stora bröllop, eller jo jag vill ha en stor fest men..jag vill inte gifta mig i kyrkan, eftersom jag inte är troende så det känns ju lite fel att stå där att lova massa saker inför nått man inte tror på..så kyrkan blir det då inte..men en stor fest med middag och massa dricka vill jag ha!!
Men inte en sån där stel middag där alla sitter i en hästsko och jag i mitten..utan en middag med liv och massa stoj! Jag har ju jobbat på säkert 50 bröllop i mitt liv..så man har sett en del..för inte så längesedan var det ett som middagen varade i 8 timmar..tal efter tal efter tal...kan man tänka sig nått tråkigare??gästerna sommar ju typ..den ena efter den andra som ska berätta vad roligt man hade det tillsammas med bruden/brugummen när man växte upp och alla "tokiga" saker man gjort genom åren..nej nått sånt blir det inte för mig! Vem vet kanske det blir i ett white chapel med elvis i las vegas sen går man bananas på casion o caesars palace..det är nog mer min grej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar