måndag 10 augusti 2009

Jag har gjort nått dumt som måste åtgärdas idag! Jag måste var varje försäljares dröm- jag går på allt och kan inte säga nej till någon som säljer nått! vet inte hur många paket med äppelcider vinäger och fisklever olja kapslar som jag har köpt i mina dagar..brun utan sol tabletter, tidnigs prenumationer, underkläder ja ni märker...så nu har jag allt så tackat jag till ett gymkort!! Som tur e kan jag säga upp det innom 10 dagar så måste ringa genast och säga upp skiten...vet ju hur det kommer att bli det där. Man e super duktig och tränar 4 ggr i veckan de 2 första månaderna..det är ju så roligt och oj oj vad pigg man blir och hela ens liv blir SÅ bra för att man har börjat träna! Och visst det kanske stämmer, man blir piggare och det ena och det andra men tillsaken hör det att efter de första månaderna kommer jag på vad tråkigt jag faktisk tycker det ä träna! Att gå på diverse gym pass..man börjar hitta på ursäkter på varför man inte kan träna..det är plötsligt väldigt viktigt att man ska hem och tvätta eller fika men en kompis men inte sett på 100 år..Trust me jag har varit med om det förr, har varit stödmedlem åt SATS i 2 år!!! Måste genast ringa ELEXIA och be dem ta död på mitt konto! Måste jag nu börjar träna (villket jag måste) så får de blir med ljudbok i öronen och egna power walks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar